Filmy biseksualizm, relacja ojciec-syn

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje biseksualizm, relacja ojciec-syn. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Aleksander jest filmem opartym na prawdzie historycznej o największym władcy w historii – człowieku, który zdołał opanować prawie cały współczesny mu świat w wieku 27 lat. W tym czasie armia Aleksandra, składająca się głównie z Greków i Macedończyków, przebyła 22 000 mil w zaledwie 8 lat.
Ai i Nhai spotykają się ze sobą już rok. Przez ten czas zdążyli poznać już wszystkie swoje wady i zalety. Niestety, Nhai zauważa, że jego partner ostatnio bardzo się zmienił - chowa przed nim rzeczy, odbiera tajemnicze telefony i potrafi długo chować urazę po wybrykach chłopaka. Nie zdaje sobie jednak sprawy, że Ai szykuje dla niego niespodziankę, która już na zawsze zmieni ich relację.

Uwikłani

6,2
Oparta na faktach bulwersująca historia, Barbary Daili (Julianne Moore). Morderstwo, dewiacje seksualne, intrygi londyńskich wyższych sfer…


Czarująca i kolorowa opowieść o Franku, dzieciaku z liceum, który właśnie wchodzi w wiek dojrzewania, osadzona w 1984 roku. Buzujące hormony i ciekawość świata wciągają go w szalony ciąg seksualnych doznań i muzycznych uniesień. Jednak jego nowa pasja pokazuje swoją drugą, ciemną stronę. Frank musi teraz wykazać się nie lada odwagą i siłą w walce z nową chorobą - "męskim rakiem"...
Bezrobotny trzydziestolatek Hlynur nadal mieszka z matką, a dni spędza na piciu, oglądaniu filmów pornograficznych i surfowaniu po sieci. Na święta Bożego Narodzenia do ich domu wprowadza się nauczycielka flamenco jego matki, Lola. Podczas nieobecności matki Hlynur odkrywa, że Lola jest lesbijką, a jednak Nowy Rok spędza z nią w łóżku. Wkrótce dociera do niego, że Lola dzieli z matką nie tylko dom. Ostatecznie, Hlynur będzie musiał znaleźć swoje miejsce w tej układance i wyzbyć się nieco egoizmu.
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Syn burmistrza Portland, Scott Favor (Reeves) przyjaźni się z Mike'em Watersem (Phoenix). Nie byłby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że Scott rzadko bywa w domu, a jego główną rozrywką są narkotyki i męska prostytucja. Mike, poszukujący matki, jest zmuszony do takiego życia. Scott wybrał je jako bunt przeciw ojcu.
Drugi film w dorobku Stephena Frearsa jest próbą ukazania historii angielskiego dramaturga Joe Ortona, który stał się legendą w latach 60. Reżyser skupia się na relacjach, które łączyły Ortona z Kennethem Halliwellem. Halliwell dla głównego bohatera był nie tylko mentorem i nauczycielem, ale także kochankiem, który w pewnym momencie staje się zazdrosny o dobrze zapowiadającą się karierę swojego ucznia.
Rodzina Travisów przeżywa ciężki okres. Dotąd zorganizowana traci dyscyplinę i popada w rozsypkę, gdy najstarszy syn popełnia samobójstwo. Pozostali członkowie rodziny starają się uporać z tym i próbują wrócić do zwykłego życia.

Satyricon

6,8
Rzym, I wiek n.e.. Dwóch studentów przyjaciół, Encolpio i Ascilto, spierają się o to do kogo należy chłopiec, Gitone. Chłopiec, mając możliwość wyboru z kim idzie, wybiera Ascilta. Tylko nagłe trzęsienie ziemi ratuje Encolpio od popełnienia samobójstwa...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…